The hunger games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Le Second! =P

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
jennifer

jennifer


Aantal berichten : 134
Tokens : 48

Characters
Characters:

Le Second! =P Empty
BerichtOnderwerp: Le Second! =P   Le Second! =P Emptydo nov 22, 2012 7:46 am

Hellow Hunger Games - mensjes! Klein beetje info over Moi!
Kheb het gewoon in het registerkadertje gegoten, weet ik zeker dat ik niets over sla! =D


Algemene Informatie:
Volledige naam: Jennifer Bonnet (voor de meesten gewoon Jenn of Jenny) ;-)
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 21; maakt me waarschijnlijk één van de oudere op ieder mogelijk forum. Jippie!
District: Gent! België, ik ben een trotse Belg en een veel trotsere gentenaar en nee ga me nu niet gaan vragen om zo'n plat gents liedje te gaan zingen want ik kan het wel maar doe het niet! =P
Status: Gezond en werkend tussen een hoop kleine kindjes.

Karakter:
Persoonlijkheid: Thaha, ik ben eigenlijk helemaal niet zo gemakkelijk, in real life toch niet. =P Iedereen vind me zo ongelofelijk koppig, doe steeds men zin. Heb ook soms wel eens last van die geweldige ochtendhumeurtjes! Hou je deegrol dan maar klaar. Voor de rest ben ik behoorlijk stil en verlegen. Ga zelden in discussie en knik braaf als je me iets vraagt. Kheb weinig vrienden, eigenlijk maar 1 heel goede vriendin en dan wat kennissen. Wat is dan nou net zo moeilijk aan mij, kheb gewoon een heel raar karakter. Moeilijk om uit te leggen feitelijk, niet dat jullie daar veel aan hebben en daarom dat ik er niet verder op zal ingaan. Hier blijf ik altijd lief en flink! ;-)
Goede eigenschappen: Vaardig - Rijkelijke fantasie - Kind en diervriendelijk
Slechte eigenschappen: Koppig - Niet zo sociaal - Snel verslaafd (aan forums bijvoorbeeld) ;-)
Houd van: Ik hou van zoveel zo heel heel veel, om het even op een rijtje te zetten.
- Dieren: Heb twee honden (labrador en golden retriever); negen schildpadden; tien vissen; één kat; en drie paarden ... twee paarden en een shetlander. Eden is mijn driejarige KWPN, heb ik al sinds zijn veulentjes af en dan nog een D-pony en zwarte shetlander die ik gered heb van verwaarlozing. Paarden zijn toch wel mijn grootste passie! <3
- TV en DVD: Ik kijk wel graag filmpjes en serietjes om maar even wat voorbeelden te geven; Vampire Diaries; Merlin; Heartland; NCIS; Twilight Saga; Hunger Games (ofcourse!!); Avengers; beetje vanalles eigenlijk. XD
- Boeken: Waarschijnlijk de grootste verslaving die ik ooit heb gehad! Boeken! Elke maand koop ik wel een twee tot drietal boeken, net boekenbeurs geweest dus effe negen boeken mee naar huis genomen. En dan lees je een goede serie en ben je even helemaal verslaafd! Zoals The Hunger Games ... total in love with the books. Maar men boekenverslaving nu is toch wel The Mortal Instruments. <3 Zo geweldig, men charrie komt daarvanuit, Jace. Helemaal verliefd en dat zal wel even zo blijven tot de film uit komt deze zomer. XD
- RPG: Ik RPG al van mijn dertien jaar denk ik ... komt uit op een kleine acht jaar als ik juist tel. =P Vooral mensen en paardenrpg spreken me het meest aan. Kheb ook zelf hier op actieforum men rpg, Blue Moon Horses (BMH)
- Boeken schrijven: Jep ik schrijf boeken, kleine drie jaar al. Heb nu ondertussen al negen boeken geschreven. Eerst een triologie over paarden, dan een serie over heksen en men laatste is Zieldenker en die wordt ook daadwerkelijk uitgegeven, voor de moment word ie verbeterd en dan gaat hij naar de drukker! Lekker spannend allemaal, kben er behoorlijk trots op. =)
Heeft een hekel aan: Spinnen - Vieze beesten - Leugenaars - De WINTER!! Grr ; de meest standaard dingen. ;-)

Uiterlijk:
Bouw: Ik ben 1.73 groot en helemaal niet dik; eerder wat langs de platte kant. XD
Haarkleur:Donkerbruin en heeeeeel lang.
Oogkleur:Goede vraag. Kdenk groen,bruinachtig of zoiets.

Zijn we hiermee rond? Vragen kunnen jullie steeds stellen, heb dit gedaan omdat ik bijna niemand ken en ik graag vele mensjes zou willen leren kennen hier op actieforum!! Hope you like!

Grts Jennifer =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bluemoonhorses.actieforum.com/
Ayize

Ayize


Aantal berichten : 104
Tokens : 55

Characters
Characters:

Le Second! =P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Le Second! =P   Le Second! =P Emptydo nov 22, 2012 7:52 am

Jenn!
U are awesome <33
Veel plezier hierzo, ik hoop dat we ook hier samen topics kunnen doen :3

xx Wazzy
Terug naar boven Ga naar beneden
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

Le Second! =P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Le Second! =P   Le Second! =P Emptydo nov 22, 2012 7:59 am

Welkom op Hunger games, Jennifer!
Als je vragen hebt kun je altijd bij mij terecht enz. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Le Second! =P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Le Second! =P   Le Second! =P Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Le Second! =P
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The hunger games :: General :: ○ Introduce-
Ga naar: