The hunger games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 {Ideeën voor gebieden}

Ga naar beneden 
+2
Rue
Omega
6 plaatsers
AuteurBericht
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

{Ideeën voor gebieden} Empty
BerichtOnderwerp: {Ideeën voor gebieden}   {Ideeën voor gebieden} Emptyza nov 17, 2012 11:15 pm





{Ideeën voor gebieden}
Aangezien de districten nog geen gebieden hebben, maar het mij wel leuk leek als jullie mij, als leden, eens helpen om leuke gebieden te verzinnen en eens lekker creatief te zijn zodat we het forum langzaam aan ook kwa gebieden mooi kunnen opbouwen.

Zet hieronder maar een goede beschrijving van je gebied neer, plus een plaatje dat ik er misschien voor kan gebruiken. De grootte etc. knip ik zelf wel uit. Geef mij maar gewoon het hele plaatje. Onthoudt wel dat de gebieden realistisch moeten zijn, en niet altijd gekozen zullen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Rue

Rue


Aantal berichten : 10
Tokens : 0

Characters
Characters:

{Ideeën voor gebieden} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Ideeën voor gebieden}   {Ideeën voor gebieden} Emptyzo nov 18, 2012 1:14 am

District 11: tree gardens/ hier werken de mensen van District 11, boomgaarden met appels peren noem maar op, alleen moet je oppassen voor slangen

Zoiets? Kan nog meer verzinnen hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Spell

Spell


Aantal berichten : 265
Tokens : 40

Characters
Characters:

{Ideeën voor gebieden} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Ideeën voor gebieden}   {Ideeën voor gebieden} Emptyzo nov 18, 2012 2:40 am

k had misschien het idee om in District 12 het gebied 'Mijn' toe te voegen, de plaats waar de armoedewerkers moeten gaan werken? En dat plaatsje waar ze hun handelswaren verkopen of ruilen, ik kom er even niet op... De as? Ik weet het niet meer Razz Dat was een idee voor de gebieden. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
theKnightbus

theKnightbus


Aantal berichten : 63
Tokens : 6

Characters
Characters:

{Ideeën voor gebieden} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Ideeën voor gebieden}   {Ideeën voor gebieden} Emptyzo nov 18, 2012 3:57 am

District 4: The Port.
Rondom de haven staan veel kleine winkeltjes om vishaakjes, zeildoeken en andere dingen te kopen. De haven zit vol met boten; grote en kleine. De meeste boten worden gebruikt om vis te vangen, maar de kleinere boten zijn voor reïncarnatie.
Picture 1
Picture 2
Picture 3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayize

Ayize


Aantal berichten : 104
Tokens : 55

Characters
Characters:

{Ideeën voor gebieden} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Ideeën voor gebieden}   {Ideeën voor gebieden} Emptyma nov 19, 2012 12:30 am

Gwn elk district een gebiedje met waar jouw huis/boerderij staat, dat kan een dorp zijn of gewoon huizen op zich. Dan iets waar de mensen werken, dat is ook in elk district anders. En nog iets extra's wat ook met dat bepaalde district te maken heeft, dus bijv. het strand bij district 4 of bossen bij district 10.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilovepeeta

Ilovepeeta


Aantal berichten : 61
Tokens : 5

Characters
Characters:

{Ideeën voor gebieden} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Ideeën voor gebieden}   {Ideeën voor gebieden} Emptyza nov 24, 2012 5:44 am

D12
De laag (THE SEAM)
De as (THE HOP)
?? (THE MERCHANT SECTION)
De winnaarswijk (VICTOR'S VILLAGE)
Gerechtsgebouw (THE JUSTICE BUILDING)


Elk distric heeft een Justice building en een Victor's Village
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





{Ideeën voor gebieden} Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Ideeën voor gebieden}   {Ideeën voor gebieden} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Ideeën voor gebieden}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {Uitleg gebieden}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The hunger games :: General :: ○ Bulletin Board :: ○ Ideas-
Ga naar: