The hunger games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 This is what I love the most

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

This is what I love the most - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is what I love the most   This is what I love the most - Pagina 2 Emptydi nov 20, 2012 6:46 am


De hobby's van Nixerinn waren best wel interessant, omdat hij voornamelijk ook een paar hobby's met haar deelde. Ze vroeg hem direct nadat ze al haar hobby's had opgesomd om die van hem. Hij grinnikte zachtjes en begon te praten. "Mijn hobby's.." Hij keek even rond. "Paardrijden, werken met mijn dieren en ze verzorgen, zo af en toe loop ik het gebied rond opzoek naar gewonde dieren om ze te verzorgen, wandelen, rondhangen, een beetje joggen en trainen. Heb er eigenlijk best wel veel."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Ayize

Ayize


Aantal berichten : 104
Tokens : 55

Characters
Characters:

This is what I love the most - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is what I love the most   This is what I love the most - Pagina 2 Emptydi nov 20, 2012 10:26 am


Met een vrolijke glimlach op haar gezicht luisterde naar wat hij allemaal voor hobby's opnoemde. 'Dat komt in zekere zin wel overeen. Oh, wat ik vergeten was, muziek maken houd ik ook wel van.' Er waren eigenlijk zo veel dingen te bedenken en enkelen hielpen nog een beetje mocht je gekozen worden als tribute. Boogschieten en freerunnen, heel belangrijk om te kunnen, tenminste, het kon belangrijk zijn. Was er niets in de buurt dat daar iets aan kon toevoegen, dan was je alsnog ten dode opgeschreven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

This is what I love the most - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is what I love the most   This is what I love the most - Pagina 2 Emptyvr nov 23, 2012 9:54 am


De twee hadden best wel veel hobby's gemeen, maar dat was dan ook wel logisch. Ze leefden in hetzelfde district, en vele van deze hobby's hadden wel meer mensen met elkaar gemeen in district 10. Er waren dan ook heel veel dieren liefhebbers hier, als je dit niet was viel je eigenlijk een beetje buiten de boot. Hij knikte zachtjes nadat ze wat had gezegd. Muziek maken deed hij niet veel, dat was niet echt zijn ding.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Ayize

Ayize


Aantal berichten : 104
Tokens : 55

Characters
Characters:

This is what I love the most - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is what I love the most   This is what I love the most - Pagina 2 Emptyvr nov 23, 2012 10:00 am


Solen duwde zijn neus even tegen haar arm aan, om duidelijk te maken dat hij genoeg had van al het stilstaan. Zijn zachte neus over haar huid heen schurend. Nyxerinn keek even naar het paard, om vervolgens haar blik weer op Taylor te richten. 'Ik geloof dat hij weer wil lopen' zei ze lachend.
[Zullen we deze afsluiten en dan eentje doen waarbij ze dus afspreken om te rijden enzo? Of gwn nog verder gaan hier?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Omega
Administrator
Omega


Aantal berichten : 307
Tokens : 54

Characters
Characters:

This is what I love the most - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is what I love the most   This is what I love the most - Pagina 2 Emptyvr nov 23, 2012 10:12 am


Haar paard duwde zijn snuit tegen haar aan, wat een duidelijk teken was dat het dier weg wou en verder wou gaan met waar ze mee bezig waren. Taylor grinnikte zachtjes en knikte naar haar. "Nou ja, dan zie ik je morgen weer? Dan zal ik mijn paard meenemen." Glimlachte hij vriendelijk waarna hij met zijn donkerbruine ogen zijn hond zocht. "Dan ga ik, Tot morgen" Glimlachte hij zachtjes waarna hij een fluitend geluidje maakte en zijn hond op hem af kwam en ze samen weg liepen.

[Is goed c: ]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://oldhungergames.actieforum.com
Ayize

Ayize


Aantal berichten : 104
Tokens : 55

Characters
Characters:

This is what I love the most - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is what I love the most   This is what I love the most - Pagina 2 Emptyvr nov 23, 2012 10:18 am


Nyxerinn knikte even en stapte haar paard weer op. Eenmaal terug in het zadel hield ze nog even stil. 'Tot morgen! Ik kijk ernaar uit' zei ze met een glimlach, waarna ze nog even met haar hand zwaaide. Daarna draaide ze haar paard weer richting de boerderij en zette het dier aan in een rustige draf. Ze kon bijna niet wachten tot ze morgen zouden gaan rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





This is what I love the most - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is what I love the most   This is what I love the most - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is what I love the most
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ➸ What you love and breath is why you are dying

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The hunger games :: Panem :: District 10-
Ga naar: